2 juni 2014

Nyrenoverat del2

Här kommer fortsättningen på gårdagens husbilder =)
 
En ljus och rymlig tvättstuga med massor av förvaring.

Där fanns till och med lite piff i tvättstugan, det finns inte i vår kan jag säga, men med så mycket skåp så hade man ju säkert kunna gömma det mesta av röran.
 

Den sista delen av det gamla stallet ska bli uterum/festlokal, här syns också pallkragar med odlingar som står i en gammal hundgård.



Tvhörnan i en del av vardagsrummet.




Här har ni pallkrageodlingarna med gamla fönster över, jag går just nu i valet och kvalet om jag skulle skaffa lite pallkragar att odla i.

Här inne kommer uterummet bli, tror dom hade köpt en massa gamla fönster som ska sitta på gaveln, det ska bli kul att se det när det blir färdigt.

Tycker om hur man har tagit vara på gamla stolpar i huset och liksom låtit dom få ta sin plats.
 
Vi har helrenoverat vårt hus och när det var färdigt så sa vi båda aldrig mer, men nu skulle jag kunna tänka mig att fixa ett gammalt torp och haft som sommarstuga, får köpa en trisslott och se om turen står mig bi.
 
 
 

Inga kommentarer: