23 december 2012

Julkorten som inte blev av....

Det blev bara tre stycken julkort gjorda i år, min ambition var mycket högre men ack vad tiden bara försvann. Nu är den värsta julruschen över och jag ligger utslagen på soffan med datorn på magen, så är livet som anställd i leksaksbutik =)

 
 
 
Ja det här med att göra kort är helt enkelt inte min starka sida, men det är ganska kul iallafall. Nu ha jag ett par små sistaminuten projekt som jag ska pyssla till ikväll och imorgon förmiddag, sedan håller jag jul för i år. Men jag hoppas hinna testa lite nya pyssel i mellandagarna, har redan beställt lite mellandagsreavaror från Panduro. Imorgon förmiddag ska dessutom alla paketen slås in, jag brukar ha storslagna planer varje jul, men det slutar oftast i panikinslagna julklappar iallafall.
Nu ska det kokas gröt. =)
 
PS: jag har funderingar på att göra om lite här på bloggen nu på mina lediga dagar, tänkte att det kanske vore bättre att ha fler ämnen i registret. Så att man lätt kan hitta just de pysslen man är intresserad av, typ textil, blommor, scrapboking osv. Vad tror ni?

Inga kommentarer: