17 mars 2012

Pysseldeltagarnas alster

Här kommer bilderna från min pysselkurs/kväll i förra veckan, jag började också på en liten tavla men den är inte färdig än. De fick små plastägg att dekorera, en liten canvas, också kort av olka slag, ett par deltagare hade med egna saker att dekorera.










Jag tycker det är intressant att se hur en del är produktiva och jobbar snabbt, men ändå med fina resultat, och hur en del tar ganska lång tid på sig, jag tillhör själv den sista kategorin, jag tänker och planerar, och vänder och vrider. Kanske ingen nackdel att vara noga men ibland önskar man att man kunde släppa lite på tyglarna. Iallafall så gav det mersmak att ordna den här typen av kvällar, kanske dyker det upp en lämplig lokal, har fått nys om att man kan söka EUbidrag genom jordbruksverket, som ska gynna kreativ verksamhet på landsbygden, vilket min lilla ort räknas som.

1 kommentar:

Jaana sa...

Så mycket härlig inspiration du delar med dig av ! Hoppas att du piggnar till snart, så att du kan komma tillbaka med full kraft !