16 mars 2012

Gammal look

Hej på er, här kommer ett livstecken från en nyligen inspärrad kvinna. Jag åkte förra veckan på en agressiv dubbelsidig lunginflammtion och en alldeles för långt gången blodförgiftning, detta slutade i ambulansfärd och en veckas sjukhusvistelse, mycket drama för en som är livrädd för sjukhus och sprutor osv.
Men nu är jag hemma och det var underbart att få vakna i sin egen säng idag, jag är sjukskriven i ett par veckor för jag orkar typ ingenting, och då överdriver jag inte.

Orkar dock ligga på soffan med datorn på magen och leta inspration på nätet, så förhoppningsvis ska jag hitta lite bra pysseltips mm.

Här kommer en film med en effekt som ser ut lite som en gammal bok, jag gillar när man målar på en mörk bakgrund, filmen är ganska lång men den är värd att titta på.


Jag fick aldrig lagt ut bilderna från min lilla pysselkurskväll, tjejerna som var här var väldigt kreativa och duktiga, jag hann själv börja på en tavla men den är inte färdig. Bilder kommer nog under dagen.


Inga kommentarer: