29 januari 2012

Postorder pyssel

Igår anlände mitt senaste pysselpaket på posten, jag hade gjort en lite beställning på Cili In Papers, mest för att jag hittade påfyllning till min Stazon stämpeldyna som jag tycker är den bästa vattenfasta dynan.
Har testat Archival Ink mfl men StazOn är mycket bättre, så en liten flaska med påfyllning till min halvtorra dyna verkade vettigt, dock råkade ju lite andra varor slinka ner i varukorgen.

Eftersom jag gillar StazOn så mycket så investerade jag i en guld och en vit också, jag har en vit som inte är täckande på mörka underlag, den är troligen bläckbaserad, det finns pigmentbaserade också, och det hoppas jag att denna vita är. 

En motsats till en schablon, tappade precis namnet, men en mall man lägger och sprayar med färg över, och en sprayflaska så jag kan blanda lite egen sprayfärg i, de färdiga sprayen och misterna som är vanliga nuförtiden är oftast inte vattenfasta och det jobbar jag helst med.

Rea på stämplar är ju inte lätt att motså.


Denna köpte jag med tanke på äggen som kan passa bra till påskpysslet.

Vem vet vad dagen har för pysselprojekt i sitt sköte.....

Inga kommentarer: