2 juni 2011

Mission incompleted

Jaha det blev ingen städning av pysselbordet idag heller, mådde inte så bra som jag hoppades på, nu har jag dessutom fått kraftig öroninflammation, gör galet ont (har en räkas immunförsvar), men jag är inte bitter....... =)

Här ska ni få se lite tröstpyssel som jag har beställt på nätet idag, beställde på Hobby och hantverk som hade stor sortering på stämplar, och som jag väl tycks ha fått lite lite samlarmani på....





 


Beställde lite annat smått och gott men det får ni se när det kommer, idag ska jag lägga mig i tid så jag orkar med morgondagens och helgens jobb. Den åttonde eller nionde är det min tur med ett pysselinlägg på Sagolikt pyssels pysselstafett och jag har knappt hunnit börja på det jag ska visa, det blir sista minuten som vanligt när det gäller mig. Fast jag jobbar rätt bra under press, då hinner jag inte tänka så mycket.
Ni som har lite långledigt i helgen önskar jag mycket kreativitet, ja er andra också såklart =)

Inga kommentarer: