2 juni 2011

Dagens uppdrag

Då jag varit sjuk ett par dagar och inte orkat pyssla (jag kan dock ha orkat göra en större beställning pysselmaterial på nätet....) så känner jag mig idag lite piggare, och då kommer genast problemet. Var ska jag få plats att pyssla, ni ser ju själva att det är ont om saligheten.
Så idag är mitt mål att ta ett röj på bordet lägga var sak på sin plats osv, måste ta mig till IKEA en dag och köpa fler backar, det här går inte.


Skulle behöva en hylla att ha mina färdiga alster på också, men är jag flitig och målar färdigt ett par av de påbörjade som ska skickas till KKS.nu så tömmer det litegrann. 
Ge mig ork och mod att ta tag i detta kreativa kaos =)

1 kommentar:

Stina Glaas sa...

Shit vad det ser ut!! Haha!! Tack för att du fick mitt kaos att se nästan städat ut! ;-) Hur gick det? Blev det bättre ordning? :-)