4 september 2013

Glömda loppisfynd

Jag glömde ju att visa mina loppisfynd från i lördags, det blev kanske inga större fynd precis men ändå. Konstigt är att jag alltid tänker att nu ska jag inte köpa mer porslin, ramar och böcker, men vad kommer jag hem med?

Köpte tre jättestora pepparkaksformar för en femma, tänkte att dom kanske skulle få hänga i en dörrkrans till jul.

En del av porslinet ska jag slå itu och och löda så det blir små smycken.




Dom här stora breda ramarna tänkte jag eventuellt slå i nitar och betsa i mörkbrunt,
kanske kommer de att användas till ett projekt i jobbet, också ska det ju annat motiv i.

De här jättetavlorna ska användas till ett jobbprojekt, den till vänster ska få en mintgrön ram och motivet ska målas över med svart skoltavelfärg. Hundtavlan ska pimpas med mustach, kungakrona och mer guld på ramen, ni får se när projektet blir officiellt =)

Jag köpte också en bunke pärlhalsband för en femma som jag har och gör nya smycken av.


Inga kommentarer: