13 juli 2013

Sommarens första loppis

Första dagen på semestern invigdes med en sommarloppis, mycket folk och svårt att ta sig fram till fynden men lite smågrejor blev det.
 
På vägen dit såg vi en pittoresk vy med två kossor på en kulle, så det blev ett litet pitstop där.
 
Här lastar loppiskompisen in sina trebenta pallfynd i bilen, hon var väldigt nöjd
med sina nya lösöron också.

På vägen hem stannade vi till på en annan loppis, denna fräsiga bilen stod parkerad utanför.

Köpte lite tallrikar som jag ska slå itu och löda hängen av.

Lite fler underrede för att tillverka kakfat, lampan ska jag spraya vit och montera bort elen på.

Lite böcker gick jag också och släpade på, trots att jag hade bestämt
att dom jag har räcker mer än väl.
 
Trevlig start på semestern =)
 
 
 
 

Inga kommentarer: