12 december 2012

Hemgjord julklapp mm.

I lördags besökte jag mina två kusiner här kommer lite foto från detta.
 
Den ena kusinen har precis fått barn och en ny "liten" katt som heter Kokos, det är en Maine Coonkatt som kommer bli jättestor när den är fullvuxen.


Här sitter min farfar med sitt barnbarnsbarn på 2,5år, farfar han blir 92år på onsdag.


 
I veckan gjorde jag en stjärna till som min pappa hade sågat ut, den gav vi till värdinnan för kalaset.

Min kusin är väldigt duktig på blomsterarrangemang och kransar osv, det ligger nog i min släkts gener, jag har ju också jobbat lite med sådant men har aldrig fått något större intresse.

Idag har jag varit hemma från jobb pga förkylning men jag orkade iallafall göra en julklapp till min mamma. Men några julkort ser det inte ut att bli i år....
 
 

Inga kommentarer: