9 november 2012

Julen börjar närma sej...

Har tjuvstartat lite. Vi hade middag för min mamma som fyllde år för ett par dagar sen och då hade jag inga speciella blommor hemma så jag tog lite av mina lärkkvistar att dekorera bordet med. Med de röda handdukarna under tallrikarna så blev det lite juligt.


Gjorde inbjudningar till julafton också!


Har plockat hem mossa, grankottar, tallkottar mm. från skogen och lite mossa kunde jag inte låta bli att ta in.

 Jag har köpt en ny lykta, är ju väldigt svag för lyktor, tycker att det blir så mysigt när de är tända. Tänkte att denna kommer att passa när vi har renoverat och då kanske de inte finns kvar längre så jag var tvungen att passa på.

På tal om renovering så är tanken att vi ska börja efter nyår, så nu börjar det bli dax att handla hem en massa! LÄNGTAR!

Åsa

Inga kommentarer: