17 augusti 2012

Altanbilder

Idag ska vi ha kalas för mannen som fyller år! Har tänkt att vi ska kunna sitta på altanen så jag hoppas verkligen på lite sol idag! Här kommer lite bilder från vår altan.




Den grå tvättkomoden målade jag i sommar, innan var den röd och stod i hallen. Blev mycket nöjd!



 De gamla kabelsnurrorna har jag också målat i sommar och de är perfekta som ett litet avlastningsbord, även om jag mest har dem till att sätta dekorationer på!
Har plockat massor av äpple som jag har lagt som prydnad lite över allt, lite lagom små höstigt tycker jag. Det är ju inte utan att hösten börjar krypa allt närmre, det kan jag tycka är lite mysigt. Då blir det lite lugnare och man kan börja tända ljus överallt! MYS!

                                                Åsa



Inga kommentarer: