20 juli 2012

Scrappat studentalbum

Jag gav bort ett fotoalbum i studentpresent, det ingick att jag fotade under själva studenten och sedan klistrade in fotona i albumet. Här kommer några av sidorna.

 Det spöregnade under i princip hela studentdagen.


På festen hade jag gjort små lappar där gästerna fick skriva hälsningar och kloka ord på vägen till studenten.








På det nedersta fotot som innehöll en blottad bakdel så gjorde jag en censurflik som man kan lyfta på.

Dagen efter studenten åkte ungdomarna på en resa till Mallorca, dom fotona fick också vara med.

Jag brände en skiva med alla fotona och lade i ett fastklistrat kuvert insidan av pärmen.
Jag är inte så mycket för att scrappa i den bemärkelsen, finns ju dom som lägger in massor med bling och blommor på varenda milimeter av sidorna men det har jag nog inte tålamod med.

Inga kommentarer: