26 juni 2012

Rostiga saker är charmiga!

Jag gillar rostiga saker, de har en speciell charm.
Jag har ställt en gamal cykel i rabatten som lutar mot stenmuren.



Har  fått en kopparkittel av min svärfar som han skulle kasta, den passar utmärkt som vattenblänk i trädgården. Kanske fåglarna vill ta sej ett dopp!(Annars kan där ju flyta lite blommor!)
Har en svärfar som har ganska bra koll på vad jag kan tänkas vilja ha och han hitta en del på loppis, och han har lite andra kontakter, så det mesta fixar han till mej! Han står högt i kurs!


Av min mans farfar har vi fått några gamla vagnshjul. Ett har vi använt som klätterstöd till ett vildvin. Två lite mindre har vi satt som stöd när man ska gå upp för trappan till rutchkanan. Vi har faktiskt ett till där det växer en klängros, men det har jag glömt att fota.




                                                   Åsa

Inga kommentarer: