3 juni 2012

Rolig nyhet

Här kommer lite glada nyheter, jag har värvat ett ny bloggerska till den här bloggen, jag har nämligen tänkt att det kunde vara kul att samla flera olika på samma sida, då blir det mer varierat för er och det blir desto fler inägg också. Jag kommer ta in fler om jag känner att det passar in i helheten.

Den nya skribenten råkar vara min svägerska som är väldigt duktig på blomster och trädgårdsarrangemang, inredning mm, och jag kan även tänka mig att det kan dyka upp lite mat och bakinlägg ibland.
Dock är hon tvåbarnsmamma i en väldigt aktiv familj, så jag har sagt att hon får göra inlägg när tid och lust finnes, det blir inget kul när man känner press och tvång.

Först ska vi ha lite kurs i hur bloggen fungerar så jag vet inte exakt när första inlägget kommer, men håll ögonen öppna =)


Den här kransen har hon inte gjort men skulle mycket väl kunnat ha gjort det =)


Inga kommentarer: