11 februari 2012

Barnfoto

Häromdagen var jag och fotade en kompis två barn, jag tycker det är ganska klurigt att få till inomhusfotografering, blixt, ljus, bakgrund osv. Vi körde ett stort fönster med vit gardin som bakgrund, jag hade väldigt kort skärpedjup så ibland missade jag att sätta skärpan på ögonen, tack och lov för digitalkameran där man kan slösa på bilderna och försäkra sig om att få bra bilder också.










Nu har jag ledig helg, tänkte ge mig på lite pyssel idag, tänk om jag skulle fatta mod och fortsätta på den påbörjade tavlan som ligger och väntar sedan ett halvår tillbaka. Ska pynta lite påskägg till skyltning på jobbet också, resultat kommer kanske senare idag =)

1 kommentar:

Milla sa...

Åh, så fina dom är:)
Kämpar med att få till bilder på Max också:D Men han blir svårare och svårare att fånga stilla på bild;)