16 februari 2012

Ägg och Inktensepennor

Det blev lite ägg att skylta med på jobbet också lekte jag lite med mina nya Inktensepennor.

Äggen blev jag inte så nöjd med men jag la inte ner så mycket kärlek på dem heller, mest för att visa lite olika förslag i pysselavdelningen på jobbet.

Jag testade de nya pennorna och jag gillar dem mycket, otroligt intensiva färger, nästan för starka om man vill ha en mer pastellig känsla. Tror jag kommer använda dem mycket när jag fått till tekniken, allra bäst är ju att de är vattenfasta sedan de har torkat.

Har börjat på en tavla där en liten älva ska figurera, så det är därför jag sitter och testar lite olika fjärilsvingar, en älva måste ju ha vingar, eller får det bli vingar av gamla bokblad......




1 kommentar:

Anonym sa...

Något helt annat och OT:
http://craftandcreativity.com/blog/2012/01/31/iphonecover/
tyckte dom var enkla och fina
:)

KRAM!
/anna