16 juni 2011

Kattsilluett

Nu har jag slutfört ännu en katt-tavla till KKS.nu, har två kvar att göra färdigt sedan ska paketet äntligen gå iväg.
Detta är mitt första försök till en siluett-tavla, har gamla bibelblad som bakgrund och sedan har jag klippt ut en katt i ett rosa designpapper. I mina ögon är den lite kal men samtidigt gillar jag det lite stiliserade, jag har ju en tendens att overdoit så det är lite olikt mig, var nära att trycka dit en text, men icke jag höll fingrarna i styr.


Det ska bli kul att se om det blir något intresse för den på auktionen, i rätt miljö kan den nog bli fin.
Idag kom tapeterproverna som jag hade beställt på nätet, där var en cerise som skulle bli ganska kul med en svart siluettkatt på och med svart ram, kanske slänger jag med en sådan också, om tiden finnes vill säga. Ska jobba hela helgen och vara hundvakt så det kan bli snålt med pysseltid, vi får se. Hejhej!

1 kommentar:

Anonym sa...

maste kontrollera:)