6 april 2013

Bokmärken och lite annat smått

Igår var jag en supersnabb runda på Ikea och köpte två hurtsar till nya pysselrummet/kontoret, då passade jag också på att springa in på köpcentrat brevid och ta en liten titt.

På HM köpte jag guldiga armband och två jättelånga halsband i rosa och vitt, ångrar att jag inte tog den turkosa varianten som också fanns. halsbandet klipper jag upp och gör många armband av istället =)

Inne i en tiokronorsaffär kunde man köpa två kartor bokmärken för just 10kr, hittade tyvärr bara en karta med fjärilar annars hade jag köpte fler av den, jag använder ju mycket fjärilar.

På Panduro köpte jag lite olika tyger, ett ska bli ett överdrag till vår pianoblanka svarta skrivare som alltid ser dammig ut, det går inte för sig i nya pysselrummet. Ett av tygen ska bli överdrag till en fotpuff vi har till en fåtölj i vardagsrummet, den är i svart skinn så det känns inte så somrigt.

Men nu ska det målas väggar och monteras hurtsar, sedan hoppas jag det är så varmt att jag kan stå ute och spraymåla två metallbockar vita till mitt skrivbord, och en gardinstång, ser ut som att solen tittar fram nu faktiskt. 


Inga kommentarer: